Gremicat és una assessoria - gestoria, fundada a Barcelona l'any 2002. La nostra filosofia neix del lema «Escoltem i avancem» i es basa en els valors que el nostre equip treballa amb els nostres clients.
Et mantenim al corrent de dates i esdeveniments rellevants del mes
L’empresa pot sancionar als seus treballadors sempre que l’incompliment estigui tipificat en el conveni i no hagi prescrit. Depenent de …
L’empresa pot posar unes clàusules addicionals en els contractes de treball que regulin l’ús d’internet, els mitjans informàtics facilitats als …
Som experts en reclamacions d’indemnitzacions per accidents de treball. T’ho posem fàcil Sol·licita ara una entrevista per analitzar el teu …
Gremicat és una assessoria - gestoria, fundada a Barcelona l'any 2002. La nostra filosofia neix del lema «Escoltem i avancem» i es basa en els valors que el nostre equip treballa amb els nostres clients.
Gestió de recursos humans
Gestió de procediments tributaris
Constitució i tancament de societats adequada
Gestió de testaments i herències
Assessoria adaptada a treballadors per compte propi
Assessorament i gestió integral a les PIMES
Gremicat és una assessoria - gestoria, fundada a Barcelona l'any 2002. La nostra filosofia neix del lema «Escoltem i avancem» i es basa en els valors que el nostre equip treballa amb els nostres clients.
T'expliquem les normatives canviants i que poden afectar empreses i autònoms, abastant temàtiques relacionades amb laboral, fiscal, mercantil, dates especials.
El nostre canal de youtube, les newsletters i les notícies, t'ajudaran a tenir sempre informació actual per a gestionar la teva empresa.
Si encara no ens coneixes, ara és un bon moment
Infórmate aquíPlantejar-se un canvi d’assessoria provoca dubtes, reserves i fins i tot pors derivades del desconeixement. Demana'ns informació sense cap compromís i si decideixes confiar en nosaltres, ens encarregarem del traspàs de la teva documentació i de l’actualització de dades amb la màxima eficàcia.
Els nostres assessors s’encarregaran de confeccionar la teva declaració tenint en compte la millor opció per a tu i considerant totes les deduccions possibles. Evita endur-te una sorpresa en la pròxima declaració i sol•licita una entrevista prèvia per preparar-la.
La creació del nom del teu negoci o producte és una decisió important ja que és un element cabdal de diferenciació a l’hora de captar l’atenció dels clients i aconseguir-ne la fidelització. Per això convé protegir-lo de la competència i registrar-lo de manera adequada. Confia'ns la gestió i l’assessorament per dur-ne a terme una bona tramitació.
La correcta emissió de la nòmina és fonamental perquè està sotmesa a impostos que afecten considerablement l’ingrés net de la majoria d’empreses, i també a lleis i reglaments. Per això, et gestionem les nòmines tenint en compte l’aplicació de la normativa i t'assessorem en matèria de contractes, salaris, bonificacions i deduccions.
Rebràs informació actualitzada sobre normatives, aspectes legals, taules salarials, calendaris, i contingut relacionat amb l'assessoria per a empreses, pimes, i autònoms.