• Avinguda del Portal de l'Àngel, 42, Àtic A, 08002 Barcelona

Assessoria Fiscal i Comptable

Assessoria i Gestoria Fiscal i Comptable Barcelona
Gestió de procediments tributaris

Millorem el coneixement del negoci i minimitzem l'impacte fiscal

Gràcies a les solucions informàtiques, facilitem la introducció de dades per a elaborar informes trimestrals d’evolució de l’empresa. Al seu torn, treballem en equip amb els nostres clients, oferint una quota competitiva, fixa i plana, per a avançar en assessorament fiscal i mesures preventives.

Assumim la nostra responsabilitat en la tramitació dels  impostos. Com a assessoria fiscal ens responsabilitzem de controlar les notificacions de l’administració per a evitar sancions o indefensió.

En el Departament de Comptabilitat ens ocupem de tots els tràmits:

• Confecció de llibres comptables informatitzats
  • Legalització de llibres oficials
  • Legalització i dipòsit de comptes anuals

Acompanyem a les nostres empreses en les següents tasques:

• Revisió i processament de la comptabilitat
  • Posada al dia de la comptabilitat
  • Suport a la modernització de la gestió interna
  • Implantació del control del pressupost
  • Implantació de la comptabilitat analítica
  • Confecció d’estudis de viabilitat
  • Confecció de previsions de tresoreria
  • Elaboració d’informes econòmics

Planifiquem, confeccionem, revisem i presentem les obligacions fiscals dels nostres clients:

• Impost sobre el valor afegit (IVA)
  • Imposat sobre la renda de les persones físiques (IRPF)
  • Imposat de societats
  • Declaració d’operacions intracomunitàries
  • Declaracions INTRASTAT
  • Declaracions censals
  • Impost sobre successions i donacions
  • Imposat sobre transmissions patrimonials oneroses
  • Impostos especials
  • Estudis de costos laborals de l’empresa

Assistim en representació dels nostres clients davant el requeriment dels òrgans següents:

• Agència Tributària – Hisenda
  • Inspecció tributària
  • Administració autonòmica
  • Administració local
  • Declaracions INTRASTAT

Si necessites pressupost per a Assessoria Fiscal per a tu o la teva empresa, contacta’ns.

Vídeos relacionados

Equipo de asesores Gremicat

joan-carles-martinez-gremicat

Joan Carles Martínez

Responsable de l'àrea de dret tributari i comptable

SANDRA 2

Sandra Arranz

MERCHE CAMPOS

Merche Campo

Assesora en dret tributari i comptable

pedro diaz

Pedro Díaz

Assessor en dret tributari i mercantil

angel lopez

Ángel López

Assessor en dret tributari i comptable

gremi-35

Berta Sanglas

Maria Coronel

Preguntas frecuentes Asesoría Fiscal y contable

Incluir la palabra “Factura” en el documento es obligatorio, que el número y fecha sean correlativas, la factura debe contener la identificación completa del emisor y del receptor, la descripción de los artículos, la base imponible sobre la que girarán los impuestos o las retenciones, el tipo de IVA aplicado, la cuota resultante de IVA y el total con la suma a pagar por el cliente.

La información contable debe facilitarse de forma periódica, debido a la falta de métodos alternativos. El nivel de periodicidad depende de la cantidad de documentación generada por la empresa y de la necesidad de la información contable para mantener el control de la empresa. La periodicidad puede ser mensual, bimensual, semestral o anual.

La gestoría fiscal, asesorará dependiendo del tipo de empresa, la periodicidad requerida. Los plazos se fijan entre los primeros doce días de abril, julio y octubre, y los primeros 24 primeros días de enero, cuando se debe presentar la declaración de la renta. Esta fecha puede modificarse para adaptarse a las necesidades particulares de cada empresa.

Los registros contables para la correcta gestión de la empresa deben dividirse en las siguientes categorías: facturas emitidas, recibidas, extractos bancarios y estados de tesorería.

Deben establecerse procedimientos administrativos para controlar los pagos, los cobros y las previsiones de tesorería.